La carta del metge i baixem la persiana

,

La junta directiva del racó de l'albert demana disculpes per la baixada de la qualitat dels acudits explicats últimament. És per això que hem decidit baixar la persiana mentre reflexionem profundament sobre si cal continuar o si hem arribat al final del camí que vam començar fa uns anys.
Mentres prenem una decisió, si teniu alguna suggerència o algun bon acudit que s'els hagi passat per alt als nostres guionistes ens els podeu fer arribar a l'adreça elracodelalbert@gmail.com.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i el vostre suport.

4 comentaris:

laveïnaquehosaptot ha dit...

Què collons és això de "reflexionar"? No ho podeu deixar aquí! Som molts els que us seguim, a la nosta manera, però si, us seguim.
Pit i collons! Em comprometo (em sembla que l'acabo de cagar) a fer un comentari a cada acudit (intentaré estar a l'altura).
Amunt i crits!!!

Anònim ha dit...

francament, és una injusticia, això de que els acudits no estàn a l'altura, no és pas criteri de tothom, jo els trobo bonissims, alguns potser no tant, però m'arrenquen un somriure i això val moltissim. haurieu de tenir una secció fixe a tv3.

dolors de cambrils

Anònim ha dit...

hostia! jo també em comprometo a fer un comentari cada cop que entri , per mi era tant important entrar aqui a riure de la darrere carallada com anar a fer un pipí cuand m'aixeco al mati, glupsss...(dit amb tot el respecte i com una metáfora de l'importancia vital dels vostres acudits)
pit i força! (encara que no tinguis 'pene')jeje
lluïsa de cambrils (també)

Anònim ha dit...

OSTRES gràcies per aquest allau de missatges de suport, potser ens haurem de replantejar això de tancar jajajaja. com ja heu vist em presentat un curtmetratge anomenat l' ´ultim anònim. ara ja passem a produccions mes cineastes.

però no descartem de tant en tant tornar amb algun acudit, ( i dels bons ! ) atentament:

albert salarich ( responsable únic del desastre dels acudits , poso el meu càrrec a disposició de la junta )